Dice & Sorcery

A gondolkodó geekek blogja

Kipróbáltuk a playmat.hu egyedi játékos tábláját
Nem voltunk kíméletesek.

playmathero_1.jpg

A Playmat.hu jóvoltából hozzájutottunk egy szép kis playmate-hez playmathez - kellemes volt a találkozás.

(stressz)tesztüzem

Megközelítőleg egy hete kezdtem el tesztelni az egyik első legyártott hazai playmatet, ám különös problémába ütköztem:

Mégis hogy lehet letesztelni egy játékteret egy hét alatt, amikor legrosszabb esetben is hónapok kellenek ahhoz, hogy megtudjuk, mit is bír ki valójában egy ilyen célra szánt termék?

Aztán gondoltam egyet, majd sátáni módon megidéztem a bennem rejlő felelőtlen geeket, akit legszívesebben szájon vágnál: maximumra kapcsoltam az otthoni tesztfázist, odaadtam a játékszert fűnek-fának, elvittem egy rendezvényre, és ezek után némi kínzásnak is alávetettem.

Egy playmat legfontosabb része a felülete, ami a tesztpéldány esetében nálam ötösre vizsgázott: sima, akadálymentes, nem csúsznak rajta kártyák (kivéve pro átlátszó tok vadiúj verziójában, de az még a ragasztón is csúszik), sem a figurák, akadálytalan rajta a játék. A játéktér pont elég a legtöbb TCG és LCG helyigényének – természetesen egy személyre, mivel egyszemélyes verziót kaptam. A színátmenet nem torzult a nyomtatásban, a kép tökéletesen kivehető, éles, és persze esztétikus.

playmat2.jpg

Bár igyekeztem egy kicsit sem vigyázni rá, a playmat.hu által gyártott példány gyűrhető, nyúzható, feltekerhető, hajtogatható, mégsem sérül meg és nem marad nyoma a kínzásoknak - még a széle sem kezdett el szétjönni. Könnyen és jól tisztítható: mivel kivételesen nem hoztam a formám, ezért kénytelen voltam szándékosan leönteni kakaóval, de ennek a nyomait is sikerült perceken belül, maradéktalanul eltüntetni. Bírja a morzsát, a ketchupot, a természetet, és az alatta lévő apróbb szemétdarabokat is – egy szóval tökéletes arra, amire szánták.

playmat8.jpg

Választható megoldások

Az előre elkészített darabok mellett lehetőségünk van bármilyen rajzból vagy képből egyedi darabot is készíttetni magunknak, ehhez csak egy jó minőségű képre van szükségünk. Ha nem értünk ahhoz, hogyan kell a maximumot kihozni az adott képből, 2000 forintért minden grafikai segítséget megadnak nekünk, és csupán 1-2 nappal hosszabbodik meg az amúgy is mindössze párnapos munkafolyamat.

Néhány kép egészen közelről

Kérhetjük a játéktér elemeinek bejelölését (pakli helye, gyűjtő helye stb.), de akár hexákkal is súlyosbíthatjuk az összképet. Sőt, ha van egy kedvenc paklink, seregünk vagy commanderünk, akkor most egy hét alatt csináltathatunk neki egy playmatet, és ott tényleg ő dominálja majd a játékteret.  A szublimációs nyomással készülő playmatek árai 3490 forinttól egészen 15 ezerig kóstálnak: a mérettel egyenesen arányosan nő az ár is. A legnagyobb playmatek nem is kártyásoknak, hanem 36x36 inches nagyságukkal a Malifaux és egyéb hasonló wargame fanatikusainak való, akik így tehetnek szert egyedi terepasztal-alapra. A honlap üzemeltetői maguk is fanatikus játékosok, így igyekezek minden extrém kérést teljesíteni.

Néhány választható playmat design

Ti milyen playmatet csináltatnátok magatoknak?

A bejegyzés trackback címe:

https://diceandsorcery.blog.hu/api/trackback/id/tr5911687523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása