A Star Wars Battlefront elképesztően látványos módon hozta a messzi-messzi galaxis hangulatát, ám a rajongók és a kritikusok egyaránt húzták a szájukat, hiszen tartalmak terén elég sovány volt a játék. Ez meg is látszik a Metacritic összesített értékelésén, ahol 75-nél tart a számláló.
Az egyik leggyakoribb kritika a tartalmas egyjátékos kampány hiánya volt, ami tényleg teljesen érthetetlen, ám Patrick Soderlund, az EA főnöke most elmondta, miért a multiplayerre koncentráltak. Egész egyszerűen arról van szó, hogy a Star Wars: Az ébredő Erő és a Star Wars Battlefront egy időben jelentek meg. Ez tudatos döntés volt, amelynek a hátterében az állt, hogy a lehető legjobban süljenek el a dolgok. Valószínűleg arra utalt Soderlund, hogy egy teljes sztori bezavarhatott volna a marketing során, ezért kompromisszumot kötöttek, és a Battlefront esetén nem a történet, hanem multiplayer élmény dominált.
Soderlund azonban azt is mondta, hogy a 2017-ben megjelenő Battlefront folytatással szeretnének javítani azon a Metacritic pontszámon, így könnyedén elképzelhető, hogy a következő felvonásban lesz lesz egy épkézláb egyjátékos kampány is. Mi is ebben reménykedünk, mert bármennyire is hangosak voltak a negatív kritikák, a Battlefront nem volt egy rossz játék, csak éppen egy kicsit sovány volt. Reméljük, 2017-ben más lesz a helyzet.
Nektek hogy tetszett a Star Wars Battlefront?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.