Dice & Sorcery

A gondolkodó geekek blogja

Csúszik a Star Fox Zero – idén már biztosan nem jelenik meg
Egy újabb koporsószeg a Wii U sírjába.

image

A Nintendo nemrégiben kiadott egy hivatalos közleményt, melyben sajnálatukat fejezték ki, miszerint a novemberi megjelenésre tervezett Star Fox Zero játék sajnos mégsem fog tudni az idei évben megjelenni. Shigeru Miyamoto, a projekt vezetője egy Facebook bejegyzésben tette közzé a szomorú nyilatkozatot:

Nagy döntést kellett meghoznom az előző héten.

A Wii U-ra készülő Star Fox Zero játékot az idei évben szerettük volna kiadni. Bár úgy éreztük, hogy a fejlesztés jól halad, most már úgy véljük, hogy szükségünk van még egy kis időre a fejlesztéshez, többek között a két képernyős játékélmény, a pálya design-ok, illetve az átvezető jelenetek további csiszolásához. Habár már elértük azt a fázist, hogy technikailag lehetséges volna az idei megjelenés még az ünnepek előtt, szeretnénk tovább finomítani a játékot, hogy még könnyebb legyen elsajátítani az újfajta játékélményt.

Szeretnék bocsánatot kérni azoktól, akik az idei évben várták a játékot.

A Star Fox Zero olyan új játékmódot és élményt fog nyújtani, ami messze túlszárnyal majd a Star Fox 64-ben megalapozott játékmeneten. A fejlesztési csapat valamennyi tagja igyekszik legjobbját nyújtani, hogy a végső termék hozza az elvárásainkat. És a játék szerencsére nem fog nagyon sokat csúszni: várhatóan a jövő év első negyedévében fog megjelenni. Hamarosan jelentkezünk további információkkal.

image

Mint ismeretes, Shigeru Miyamoto mindig is rendkívül odafigyelt az általa kiadott játékok minőségére, és amennyiben az nem éri el a kívánt színvonalat, inkább megkockáztatják a csúszással járó feszült helyzetet, mintsem hogy egy átlag alatti színvonalú játékkal álljanak elő. Ahogy az öreg mester egykoron mondotta volt:

„Egy késleltetett játék legvégül élvezetes lesz, de egy elsietett játék örökké rossz marad.”

Ez a fajta hozzáállás bár alapvetően jót tesz magának a játéknak (az idei E3-on bemutatott játék egybehangzó vélemények szerint még alapos csiszolásra szorul), mégis, a Nintendónak ez volt az egyik fő játéka az idei karácsonyi szezonra (miután a Zelda Wii U hasonlóan átkerült 2016-ra). Minden bizonnyal igen nehéz döntés volt ez számukra, hiszen az éves profitjuk több mint 50%-át az ünnepek alatt szerzik.

Ez a hír valójában keserédes: egyrészről jó, hogy nem akarnak kiadni egy félkész játékot csupán a zsíros profit reményében (*öhm*Assassin’s Creed Unity*öhm*), ám sajnos rajongók számára ez egy újabb nagy csalódás, a Wii U tulajok pedig sajnos lassan kezdhetik végleg temetni a jobb sorsra érdemes konzolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://diceandsorcery.blog.hu/api/trackback/id/tr428637026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása