Dice & Sorcery

A gondolkodó geekek blogja

Star Wars minden mennyiségben az AXN műsorán
Valahogy így kell készülni a Star Wars: Az ébredő Erőre.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de mindig van valami különleges abban, amikor a Star Wars valamelyik TV-csatornán köt ki. Hiába láttam már mindegyik epizódot kismilliószor, és hiába díszelegnek a filmgyűjteményemben, mégis várom TV-ben történő vetítéseket is.

És miért is ne várnám? Ráadásul most az AXN és az AXN Black tévécsatornák egészen elképesztő kínálattal készülnek a december 18-án bemutatásra kerülő Star Wars: Az ébredő Erőre, ugyanis amellett, hogy a saga összes részét leadják, lesznek animációs filmek, sorozatok és dokumentumfilmek - köztük a nagyszerű Empire of Dreams című két és félórás csodával. Szóval ez az ősz nem lesz semmi!
Készítsétek a naptárakat, alkalmazásokat, itt a teljes műsor, amit a Magyar Star Wars Klub Facebook-oldalán csíptunk el:

AXN

  • STAR WARS: BALJÓS ÁRNYAK – 2015. október 3-án 21:00-tól
  • STAR WARS: A KLÓNOK TÁMADÁSA - 2015. október 4-én 21:00-tól
  • STAR WARS: A SITH-EK BOSSZÚJA - 2015. október 10-án 21:00-tól
  • STAR WARS: EGY ÚJ REMÉNY - 2015. október 11-én 21:00-tól
  • STAR WARS: A BIRODALOM VISSZAVÁG - 2015. október 17-én 21:00-tól
  • STAR WARS: A JEDI VISSZATÉR - 2015. október 18-án 21:00-tól

AXN Black

  • STAR WARS: LÁZADÓK - október 10-től szombat délutánonként dupla résszel
  • STAR WARS: A KLÓNOK HÁBORÚJA (MOZIFILM) - 2015. október 11-én 12:20-tól
  • STAR WARS: AZ ÁLMOK BIRODALMA - 2015. október 1-én 21:20-tól
  • STAR WARS: A FELFEDETT ÖRÖKSÉG - 2015. október 15-én 22:15-kor

A bejegyzés trackback címe:

https://diceandsorcery.blog.hu/api/trackback/id/tr688636934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása