Egy új magyar közösségi finanszírozási projektről számolhatunk be, ráadásul a szokásostól eltérően ezúttal nem társas- vagy videojátékról van szó, hanem egy új divatmárkáról, ugyanakkor nem véletlenül írunk róla, hiszen az ötlet meglehetősen játékos.
A WearWar ötlete Juhász Dávid fejéből pattant ki, aki grafikusként dolgozik, ám akik ilyen-olyan módon részt vesznek a magyar szerepjátékos közösség életében, azok tudhatják, hogy Dávid a MASZK Facebook csoportban vállal aktív szerepet, így nem is csoda, hogy a közösségi finanszírozás tengerében való megmártózása – távolról ugyan, de – kapcsolódik a játékok világához.
Első blikkre divatkollekció, amelybe különböző pólók taroznak, rajtuk egy-egy egyedi dizájnnal súlyosbított hőssel. A csavar a történetben ott van, hogy minden hősnek – és így minden WearWar pólót viselő játékosnak – két ellenfele van: egy, akit mindig legyőz és egy, aki mindig legyőzi őt. A divat játék része tehát egy egyszerű kő-papír-olló mechanizmuson alapul és értelemszerűen akkor lép életbe, ha két WearWar terméket viselő találkozik, a találkozás eredménye azonban teljes mértékben rajtuk múlik. A kezdeményezés szlogenje pedig egy alapvető ellenkulturális filozófiát próbál sugallni a játékosoknak:
WearWar – Losing is Sexy!
Az első széria 5 hőst fog tartalmazni, a darabok női és férfi fazonban egyaránt elérhetők lesznek. A játék szempontjából minden pólónak két lényeges felülete van: a póló elején a hős jelenik meg, hátul pedig a karatker neve és az, hogy kit győz le.
Így megy a játék
A divatkollekció játékos részéhez a készítők terveznek egy weboldalt is, ahol az érdeklődők nem csak a pólókat tudják megrendelni, de a korszellemnek megfelelően fel is tölthetik az összecsapások alkalmával készült fotókat, videókat.
A játékmechanika
Az ötletgazdág ezzel a WearWart egy közösségi élménnyé szeretnék formálni a játékot, ami a játékosokat a világ minden táján képes összekötni az érdekes vagy éppen vicces történetekkel. A kezdeményezés nagyon érdekes, hiszen nincs klasszikus értelemben vett győztes, ebben a játékban elsősorban az élmény dominál.
A kampány az Indiegogón vette kezdetét április 23-án, a cél pedig 8 ezer dollár begyűjtése. Kíváncsian várjuk a fejleményeket!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2017.04.27. 10:57:31
Tehát akkor is sarkallhatna interakcióra, ha két indifferens karakter találkozik (lehetne mondjuk csillag alakban megadni, hogy ki kit győz le).