Dice & Sorcery

A gondolkodó geekek blogja

Ünnepeljük együtt az emberiség nagy kalandját a Civilization VI magyar feliratos előzetesével!
Az idei év talán legfontosabb stratégiai játéka elképesztően hangulatos kedvcsinálót kapott.

civ6.jpg

Szinte hihetetlen, de már csak néhány nap, és Civilization VI végre megjelenik! Régóta várjuk már ezt a pillanatot, így épp jókor jött a launch trailer, amely tökéletesen elcsípte azt a hangulatot, amely miatt annyira szeretjük Sid Meier kultikus játéksorozatát.

A Civilization-játékok mindig is arról szóltak, hogy az emberiség jobb pillanataiban elképesztő dolgokra képes, ám soha nem soha kendőzték el történelmünk sötétebb tónusait sem. Nem véletlen az sem, hogy sárgolyónk felvilágosultabb részein oktatási célokra is szeretnék használni a játék egy módosított változatát. Nézzétek meg a legújabb előzetest, és lelkileg készüljetek fel rá, hogy október 22-től megszűnik a külvilág!

A megjelenésig mi az alábbi játékokban próbálunk meg olyan civilizációkat/birodalmakat építeni, amelyek kiállják az idő próbáját:

- Dominion    

- Korokon át

- Birodalmi Telepesek

- Civilization: Beyond Earth

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diceandsorcery.blog.hu/api/trackback/id/tr5111819375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paráznabillegető 2016.10.19. 12:20:53

pfff... nem rossz, de nem estem be a szék alá.

davi_dov 2016.10.19. 13:25:44

Az ilyen játékok sorsát a játszhatóság dönti el, nem az előzetes.
De remélem az is jó lesz...

MEDVE1978 2016.10.19. 13:51:20

Ezt hívják Cinematic trailernek. Magyarul szép, szép, de a játék egyáltalán nem ilyen lesz, nyilván még a cutscene-eknél is. De én is nagyon várom mit hoztak ki belőle...
A 4 és 5 közötti nagy különbség igazából az volt, hogy beletették a nem automatikus kereskedelmet, amit egyenként be kellett állítanod. Az 5-ben még kifejezetten zavart, a beyond earthben kevésbé... Az se tetszett, hogy egy cellára az 5, rész óta már csak egy egység állhat.
Ebben viszont tetszik, hogy a terep nagyobb szerepet kap várhatóan (pl: stonehenget csak nem túl messze a hegyektől építhetsz stb.). Meglátjuk remélem nem egy bug halmaz lesz....

m.t. 2016.10.19. 15:57:51

@MEDVE1978:
Szerintem egyértelmű fejlődés az 1 egység/cella, előtte totál élvezhetetlen volt számomra háborúzni. Az ellenfél megindult 10 egységgel egy cellán és mindig amikor megtámadom, az jön ellenem amelyik a katonámat counter-eli.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2016.10.20. 16:55:36

@m.t.: A kettő köötti rendszer kell zones of controllal kombinálva. A hatalmas stack seregek miatt a IV-ben semmiféle taktikázás nem volt. Biggest army win, oszt csá...

A Call to Power volt talán az, ahol seregeket lehetett csinálni. Az érdekes koncepció volt, valami ehhez hasonló lesz itt is.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása