Dice & Sorcery

A gondolkodó geekek blogja

George Lucas másképp csinálta volna a Star Wars: Az ébredő Erőt
Savanyú a 4 milliárd dolláros szőlő?

image

Amikor George Lucas 2012-ben eladta a Star Wars jogait a fent látható egérnek, még nagyon derűlátóan nyilatkozott az űropera jövőjéről, ám mostanában egyre keserűbb az öreg.

Lucas nemrég adott egy interjút Charlie Rose-nak, amelyben többek között arról beszél, hogy a Disney egyáltalán nem akarta felhasználni az ötleteit, és teljesen más irányba indultak el az ébredő Erő esetében.

“Megnézték az ötleteimet, majd azt mondták, hogy a rajongóknak akarnak filmet készíteni” - mondta Lucas. “Úgy döntöttek, nem használják az ötleteimet, és a saját dolgaikat viszik tovább.”

Lucas meglehetősen erősen fogalmazott, amikor tovább feszegette a Disney-vel való együttműködés nyögvenyelős voltát: “Amúgy sem nagyon szerették volna, hogy én is részt vegyek ebben, elvégre csak zűrt jelentenék, hiszen nem azt csinálták volna, amit én akarok” - mondta Lucas. “Ezért azt mondtam, én megyek a saját utamon, és hagyom őket is, hadd járják a saját útjukat.”

Az is kiderült, hogy Lucas filmes szempontból is teljesen másképp képzelte az ébredő Erőt, és valószínűleg nem teljesen elégedett a végeredménnyel: “Retro mozit szerettek volna, és nekem ez nem tetszett. Minden filmemnél nagyon ügyeltem arra, hogy más legyen mint a többi, és mindegyiket teljesen másképp is csináltam: más bolygókat, más űrhajókat használva, hogy újszerűek legyenek.”

Akárhogy is nézzük, a Star Wars: Az ébredő Erő elkészült, kegyetlen sok pénzt  hoz a konyhára és George Lucasnak már soha nem lesz semmiféle kontrollja a saját maga által megálmodott messzi-messzi galaxis felett. Valahol tragikus ez, de ugye pénz beszél, Jar Jar Binks táncol…

A bejegyzés trackback címe:

https://diceandsorcery.blog.hu/api/trackback/id/tr348637586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása