Nézd meg a Zsivány Egyes Darth Vader-es jelenetének LEGO-változatát!

Balázs AttiIa 2016. december 31. 01:47
Nézd meg a Zsivány Egyes Darth Vader-es jelenetének LEGO-változatát!

Összekockázták a film legErősebb jelenetét.

zsivany_egyes_darth_vader_lego.png

Spoilerveszély, padawanok! 

A Zsivány Egyes: Egy Star Wars-történet már több mint két hete megy a mozikban, a rajongói láz azonban úgy tűnik, nem csillapodik - ennek azonban csak örülni tudunk. Nemrég egy LEGO Man nevű YouTube-os elkészítette a film talán legjobban sikerült jelenetét, amelyben Darth Vader megmutatta, miért is rettegnek tőle annyira a messzi-messzi galaxisban.

A jelenetet LEGO kockák segítségével alkotta újra a mester, és amennyire lehetett, igyekezett is pontosan lemásolni a vén gumimatracfújó vérengzését. Akárhogy is nézzük, az alábbi videó is tökéletesen bizonyítja, hogy a LEGO és a Star Wars találkozása csodálatos dolog:

És ha már LEGO Star Wars: Nemrég megépítettük a Zsivány Egyes U-szárnyúját és mindenki kedvenc AT-ST lépegetőjét is, nézzétek meg, mire jutottunk!

Megosztás:
Szólj hozzá!

Cry Havoc | társasjáték-kritika

csukisz 2016. december 25. 15:00
Cry Havoc | társasjáték-kritika

"Kiáltsd: pusztitás! És oldd el a háború kutyáit!"

cry_havoc_hero_2.jpg

Az elmúlt pár évben bármihez is nyúlt a Portal Games nevű lengyel kiadó, azt nagy hírverés és kisebb-nagyobb hype vette körül. Ez a Robinson Crusoe, Neuroshima Hex! illetve a Birodalmi telepesek sikere után valahol érthető is, hiszen egytől egyik jó játékokról van szó. Nem véletlen tehát, hogy nagy volt az érdeklődés már Essenben is az új nagy dobozos játékuk, a Cry Havoc iránt. Nekem sem kellett több, gyorsan be is szereztem egy példányt, hogy megnézzem, hogy szuperál a játék.

Havoc! - középkori katonai utasítás az angol hadseregben, amely fosztogatásra és káosz okozásra adott parancsot a katonáknak

A Cry Havoc egy háborús játék, amelyben egy fiktív világban harcolnak humanoid, robot és egyéb lények egymással. Talán ásványkincsekért, talán hatalomért, de igazából ez senkit sem érdekel, egyedül az számít, hogy a játék végére kinek lesz a legtöbb pontja. Van négy frakció amellyel játszhatunk, ezek teljesen más stratégiát igényelnek, illetve teljesen különböző tulajdonságokkal is rendelkeznek. A játék 2-4 fővel játszható, az pedig adott, hogy mely frakciók elérhetőek a különböző játékosszám függvényében. Az egész játék 5 fordulóból áll, fordulónkként 3 körrel. Összesen tehát 15 akciója van egy játékosnak jó esetben egy teljes játék során! Azért maximum, mert előfordulhat, hogy a játék a 3. vagy a 4. forduló után befejeződik. Ebből kifolyólag minden döntés, illetve akció nagy befolyással van a játékra és egy-egy rosszul végiggondolt lépés súlyos következményekkel járhat. Nincs sok lehetőségünk helyrehozni hibás lépéseket, a játék ebből a szempontból “bünteti” a játékost a rossz akciókért.

pic3092504.jpg

Minden játékos egy alap kártyapaklival kezd, amelyek lényegében az akciókártyák illetve a harckártyák is egyben. Akciók közül a következők állnak rendelkezésre: mozgás, toborzás, épület építése illetve aktiválása, kártya húzása valamint a forduló végi értékelés (pontozás) aktiválása. A kezünkben lévő lapokkal tudjuk ezeket az akciókat felhasználni (kivéve a laphúzást), tehát a lehetőségeink korlátozottak a lapok által. Az egész arra megy ki, hogy a pontozások során minél több területet birtokoljunk. Egyrészt a játék során kristályok kerülnek fel az egyes területekre, amelyek pontot adnak, ha birtokoljuk a területet. A másik lehetőség, hogy az a játékos aki aktiválta az értékelést, az adott fordulóban az összes általa birtokolt területe után kap egy pontot. Ez általában kisebb pontértéket ad.

Az 5 forduló közül biztosan csak az 5. után van értékelés, a többi a játékosokon múlik. Egyrészt, hogy van-e valakinek a kezében lap, másrészt, hogy ki akarja-e játszani, hiszen ezzel egy másik akciótól fosztja meg magát. Ugyanis a játék másik nagy pillére a csata, a játékosok közötti konfliktus. Erre Michał Oracz és társai megalkottak egy külön rendszert, ami elég erősen kedvez a védekező oldalnak.

Harcrendszer

Aladár 3 figurával bevonul Béla területére, ahol 2 figurája áll. Ezután a területet lezártnak kell tekinteni, több figurát nem szabad ide mozgatni, egyik fél részéről sem. A forduló végén végrehajtásra kerül az ütközet, kezdve a támadó féllel. Aladár fogja a 3 bábuját és tetszés szerint elhelyezi őket az ütközet játéktáblára. Ezen 3 mező található, amelyek fentről lefelé kerülnek majd végrehajtásra ill. ellenőrzésre. Az első azt eredményezi, akinek ezen a mezőn többsége van szerzi meg a játékterület feletti irányítást, amiért jelen esetben Béla és Aladár küzd. Egyenlőség esetén a védelem nyer.

A második mező egy ellenfél figurának a foglyul ejtésére ad lehetőséget a többségben lévőnek (döntetlen esetén senki nem ejt foglyul senkit). Az utolsó mező meg minden egyes figuráért egy másik ellenséges figura kivégzésére ad lehetőséget. Minden egyes kivégzésért egy pont jár.

A támadó tehát elhelyezi a figuráit, majd jön a védő és reagál a támadóra. Ezután Aladár kijátszhat tetszőleges számú akciókártyát, amelyek rendelkeznek taktikai résszel (kis szövegdoboz a kártyán), erre reagálhat Béla és ez így addig megy, amíg mindketten nem passzoltak. Amennyiben valaki egyszer passzolt, többet nincs lehetősége akciókártyát kijátszania. Tehát ha Aladár azonnal passzol és nem játszik ki lapot, többet már nem is reagálhat Béla esetleges lapjaira. Mindig a védőé az “utolsó szó”.

Ezután megnézik, hogy a 3 mezőn kinek van többsége, illetve figurája, és végrehajtják a következményeket. Van ugyan 1-2 olyan akciólap amely megfordítja a sorrendet és előbb jön a kivégzés és csak utána a többi, de nálunk ez jó, ha 3 játék során egyszer került elő. A rendszerből kifolyólag hatalmas túlerővel kellene érkeznünk ahhoz, hogy biztosan minden mezőn nyerjünk, de ez szinte lehetetlen. A harcok általában úgy néznek ki, hogy minimalizálni próbáljuk a veszteségeket és nincs igazán döntési kérdés abban, hogy hova érdemes helyezni a bábukat mint támadó. Hiszen nem ismerjük az ellenfél lapjait (ami lehet olyan, hogy át kell raknia az ellenfél egyik figuráját egy másik mezőre vagy mi hozhatunk egy szomszédos területről egy figurát és helyezhetjük a 3 mező egyikére). Tehát fel kell készülni a legrosszabbra vagy esetleg kockáztatunk. Többnyire 2-4 támadó figura harcol 1-3 védekező ellen és ennél fogva a lehetséges variációk elég kötöttek. 

Mivel az összes ütközetet érkezési (értsd, aki előbb lépett ellenséges területre, előbb is harcol) sorrendben kerül végrehajtásra, aki később küzd, nagyobb eséllyel számolhat azzal, hogy az ellenfele kevesebb lapot tart majd a kezében, ha előtte már más csatákban is részt vett. Ez igaz majdnem az egész játékra is, hogy jobb később jönni, utolsóként akciózni. Egész egyszerűen azért, mert jobb később reagálni egy védőt favorizáló játékban.

Nagyjából ennyi a játék, van még egy-két dolog ami picit bonyolít a játékon, de alapvetően az egyes területek befolyásáért folyik a küzdelem és megfelelő időben (ha van épp olyan lap a kezünkben) aktiválni a forduló végi pontozást (egy fordulóban csak egyvalaki aktiválhat és így csak ő kaphatja a bónusz pontokat). Nagyon ismerni kell a frakciókat és ehhez nem elég egy-két játék, legalább három-négy vagy akár öt játék is szükséges ahhoz, hogy ismerjük az összes frakció csínját-bínját és megfelelően tudjunk tervezni. Onnan érzésem szerint meg olyan, hogy ha tökéletesen játszik az ember a megfelelő frakcióval nem lehet veszíteni, ha a szerencse is úgy adja (értsd lapjárás).

A három fős játék kifejezetten rossz érzésekkel zárult körünkben, mert mindig arra érkeztünk a végén, hogy pontozásban leghátul álló játékos döntötte el, hogy a másik kettő közül ki nyerjen. Itt inkább feladtuk és nem folytattuk, mert semmi értelmét nem láttuk a játéknak, hogy így legyen vége. Kettő illetve négy fővel valamivel jobb az elosztás, a páros létszámból adódóan, de így se éreztük azt, hogy fontos döntéseket hozunk a csata során, inkább csak csináljuk azt, ami az egyetlen logikus lépésnek tűnik az adott helyzetben. A robotok az építéssel tudnak nagyon haladni, főleg az olyan épületekkel amely területekről tud ellenséges katonát leszedni. Így nagyon gyorsan tud terjeszkedni, ha egy “hadjárat” előtt lekap egy-két ellenséges bábut és a területre lépés után más ugye se ki se be nem mehet senki.

Ezzel szemben a kék négykezű máguskígyók nagyon ügyesen tudják manipulálni a kristályokat, de csatában kifejezetten gyengék. Az egyetlen működőképes taktika egy használható pontgépet összehozni és azt védeni, ami vagy összejön vagy nem. Első játéknál majdnem garantálni tudom, hogy aki nem ismeri az összes lapot és nem olvasott kellően utána, nem fogja tudni megnyerni vele a játékot. Még ha az elején úgy is néz ki, hogy alakulnak a pontok, könnyen utolsó helyre lehet csúszni a 2.-3. körtől kezdve. Nálunk olyannyira leigáztuk szegényt, hogy számára a maradék játék autópilóta módban ment.

pic3096514.jpg

Erre jön még rá az egész “játék a kártyákkal”... Lehet zseniális tervünk, kitalált stratégiánk az aktuális helyzetre ráillesztve, mintsem ér, ha nincs kártyánk hozzá, amivel a szükséges akciókat végre tudnánk hajtani. Mivel az egyes frakciók elég erősen mennek egy-egy stratégia irányába, ha nem jönnek be úgy a kártyák, nagyon gyorsan lőhetnek a teljes játéknak. Persze van remény, hogy a többiek is hasonló helyzettel néznek szembe, de erre azért nem érdemes mindig alapozni.

Van egy kis pakliépítő eleme is a játéknak, hiszen különböző lapokat húzhatunk fel és tehetünk a paklinkba. Egyrészt nagyon sokat forogni nem fog a pakli, mert rövid a játék, másrészt fogalmam sincs mit fogok felhúzni. Van négy különböző pakli amiből húzhatok és kb. tudom, mit kaphatok, de nagyon könnyen húzhatok fel teljesen felesleges lapot is. Ott a Dominion ahol végig látom, milyen lapokat teszek be a pakliba és ez a pakli azért többször átfordul. A Cry Havoc megoldásra nagyon ellenszenves számomra, hiszen nagyon kevés befolyással rendelkezem és túl nagy a szerencsefaktor.  

cry_havoc3.png

Verdikt

A Cry Havoc-ot jó szívvel nem tudnám ajánlani, főleg ha nem vagy a háborús, csatázós játékok kedvelője. Számomra túl sok benne a szerencse és egyenlőtlennek éreztem (illetve a többiek is) a frakciókat. A játékmenet eléggé repetitív a fentebb leírt csaták miatt, ami ugyan orvosolható, ha mindig más más frakcióval játszik az ember és így más taktikát, stratégiát kell alkalmazni.

A játék megvalósítása viszont dicséretes, mivel a kartonelemek vastagok és ügyesen illeszkednek egymáshoz, ami a formavilággal együtt egy hangulatos sci-fi atmoszférát generál. A minifigurák egész vállalhatóak minőségben, bár láttunk már jobbat (pl. Blood Rage), azonban a színes talpak, amiket játék előtt fel kell helyezni, folyamatosan leestek, így ajánlom a fix ragasztásukat!

A doboz tömve van alkatrésszel, csak egy kicsit a játékot hiányoltam belőle. Sajnos!

Megosztás:
Szólj hozzá!

Itt az Alien: Covenant első előzetese

Balázs AttiIa 2016. december 25. 10:25
Itt az Alien: Covenant első előzetese

Karácsonykor senki sem hallja a sikolyod.

alien_covenant.png

Nem tudjuk, milyen váteszei tudat vezérelt minket tegnap, amikor az LV-426-ról kívántunk boldog karácsonyt, mindenesetre egész stílszerűre sikerült, hiszen nem sokkal az üdvözlet után kiderült, hogy az új Alien-filmhez hamarosan érkezik egy előzetes. Egészen pontosan ma. 

Néhány órája be is futott az előzetes, és megkönnyebbülve tapasztaltuk, hogy az Alien: Covenant már jóval közelebb áll a klasszikus Alien-filmek hangulatához, mint a franchise előző darabja, az igencsak megosztó Prometheus. Nem is szaporítjuk tovább szót, inkább nézzétek meg az előzeteset sebtiben: 

Megosztás:
1 komment

7 videojáték karácsonyra

Varga Bálint Bánk 2016. december 24. 12:30
7 videojáték karácsonyra

Fenyőillat és rettegés Betlehemben!

oswald_asylum_unuse_cutscene.png

A cikknek elméletileg arról kellene szólnia, hogy milyen karácsonyi témájú játékot is ajánlunk nektek az ünnepekre… no de most komolyan… ismertek ilyet egyáltalán? Illetve amikor már a fülünkön is olvadt szaloncukor csordogál kifelé, a bőrünkre cukormáz tapad és csillagszórók soha ki nem törölhető fényemléke égett a retinánkba (hogy a tojáslikőrtől kába ünnepi vacsorákról ne is beszéljünk) pont egy valamire nem vágyunk: karácsonyi játékokra…

VISZONT nagyon fontos kérdés, hogy mégis mivel játsszunk az ünnepek alatt?

Főképp akkor, amikor már mindent beborít a műhó és mindenütt Amerikából importált műmikulások ülnek a műfák alatt. Ekkor érdemes elővennünk pár mostanában megjelent vagy témája miatt aktuális címet, amik feledtetni tudják az Ünnepek velőtrázó rémségeit, vagy éppen megdobják egy kicsit karácsonyi delírium andalító érzetét.

Kezdjük egy könnyed kis kalanddal:

Fran Bow

Mi más is tudná meghittebbé tenni a hó nélküli telünk hideg éjszakáit, mint hogy bekuckózunk egy forró csoki mellett és alámerülünk a szanatóriumban tartott elmebeteg kislány agytekervényeinek rémországába… Nem, ez nem az American McGee's Alice következő epizódja (ami szintén jöhetne már…), ez valami sokkal különlegesebb és főleg sokkal zavarba ejtőbb dolog… Klasszikusnak mondanám, mint point and click kalandjáték, de mégis túl különc ahhoz, hogy bármilyen értelemben klasszikusnak lehessen nevezni.

Halott gyerekek lelkei és egyéb szellemek, kalapos csontvázak és kecskefejű démon-boszorkányok fognak szórakoztatni minket, és a folyamatos rettenet mellett (ha elég elmebetegek vagyunk hozzá mi magunk is) óriási nagyokat fogunk kacagni. Na jó, lehet hogy az a kacaj néha inkább ideges, kényszeredett vagy kínos mosoly lesz, mert a játék nem átall minket szemtelen módon - ahol csak tud - mélyen megbotránkoztatni. 

franbow_12.png

Az egész… egyszerűen… gyönyörű… és felkavaró.

franbow_14.png

Shadow Tactics

De ha a gyomrunk most nem annyira vágyik a szürrealista horror-túrára, egy nemrég megjelent és hatalmas meglepetést okozó címmel is vigasztalódhatunk. Szakétól bűzlő szamurájok és a sógunk halálkommandója vár minket az év egyik legnagyobb meglepetésében, a Shadow Tacticsban, ami pontosan az, aminek tűnik, egy a feudális japánba oltott Commandos. Olyannyira az, hogy szinte zavarba ejtően nyúlja a nagy elődjei (Commandos 1-2-3, Desperados, Star Trek Away Team stb…) minden stílusjegyét, és spékeli meg azokat modern, nagyon mai szemhez és ízléshez illő elemekkel.

Ilyen a tökéletes kis csapatos taktikai stratégia, szóval reménykedjünk, hogy a Deadalic ezzel a szuper húzásával jól seggbe billentette és végre kissé fel is ébresztette ezt a cool de túl régóta hűsölő műfajt.

shadow-tactics-4.jpg

3021495-2433817465-10397.jpg

Híííííjá! Nindzsák!

The Last Guardian

Erről a játékról már írtam egy őszinte érzelmektől lucskos ömlengő cikket, de dióhéjban itt is leírom a lényeget nektek: Az ICO és a Shadow of the Colossus alkotói 9 év fejlesztés után végre létrehozták a majdnem tökéletes videojátékot, ami pont attól olyan, amilyen, vagyis hogy megpróbál egyáltalán nem videojátékként viselkedni.

Csodálatos utazás egy fiú és egy szörnyeteg szívszaggató barátságáról.

Ha nem durran már amúgy is szét a szívünk a sok érzelemtől a két ünnep között, ezzel a címmel még egy jó nagy adag (kellemesen édes) cukormázzal is beboríthatjuk azt!

a-screencap-from-the-last-guardians-demo-at-e3-2015.jpg

3129409-thelastguardian-impressions-thumb-nologo-20160913.jpg

TRIIIIIKÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!

Final Fantasy XV

Nincs is jobb, mint a két ünnep közötti telezabált-nyugalmunkban belevágni egy újabb, epikus, grandiózus (morózus, neurotikus), monumentális, fenomenális kalandba amilyen egy hamisítatlan Final Fantasy…

cidney.jpg

final-fantasy-xv-12312213.jpg

Ráadásul örülhetünk, mint majom a farkának vagy mint bármelyik FF hős egy tubus hajzselének, mert a 15. epizód valahol ott folytatja a sorozat hagyományait, ahol a 12. rész abbahagyta. Fantasztikus, nyílt, szabad világ, jó (képű) karakterek, (és sajnos felejthető történet…) CID, gyönyörű látvány és akár 50-60 órányi farmolás (grindolás, tápolás, ki hogy hívja…) is várhat ránk, ha van gyomrunk és idegrendszerünk hozzá!

(Akinek még ez sem elég, nemrég jelent meg a World of Final Fantasy is, ami tulajdonképpen egy új konzolgenerációs gépeire szabott fanservice-szörnyeteg. Szintén megér egy próbát, de vigyázat, mert annyira Kawaii, hogy beszarsz!)

Chockobókra fel!

Dishonored 2

Szintén cikkeztünk már róla egy kimerítőt, de érdemes lehet újra elővenni a játékot (vagy most először elkezdeni) ugyanis megérkezett a New Game Plus mód, amivel akár két végigjátszás után is egészen új élmények várhatnak ránk ha harmadszorra is nekiesünk Dunwall és Karnaca korrupt és zsarnoki világának.(immáron kombinálhatjuk Corvo és Emily képességeit.)

dishonored-2-5-1280x720.jpg

dishonored-2-gameplay-e32016-screen-5.jpg

A Dishonred 2 e mellett pedig szimplán egy fantasztikus folytatás, és saját (orgyilkolós lopakodós) stílusában újfent és továbbra is az uralkodó erőt jelenti.

A történet ismét nem lett eget rengető de a pályák fantasztikusak és a játékmenetet sikerült még inkább a tökéletesség irányába csiszolni. Sohasem volt ennyiféle lehetőségünk egy-egy küldetés megoldására, ez pedig szinte végtelen számú újrajátszási lehetőséget jelenthet a kitartó és maximalista játékosoknak. Lehetünk a végletekig hidegvérű, besurranók, akik megkímélnek minden életet, de eltulajdonítanak mindent, ami nincs bebetonozva (Garett mód), vagy lehetünk kegyetlen és elmebeteg szupernaturális (tudom, hogy nincs ilyen szó grammarnácik!) sorozatgyilkosok is, akik abban lelik örömüket, hogy egy-egy ellenfelüket 30-40 -féle módon is eltehetik láb alól.

Bloodborne

Nem mai csirke, az igaz, sőt ráadásul egy újabb konzol exkluzív cím (fúúúúúúúúj!), de akkor is… Mi a franc lehetne ünnepibb, mint a bíborvörös hold fényében úszó gótikus katedrálisok végtelen sora, mint a barokkosan eltúlzott vérengzés végtelen variánsai, mint az egyetlen és örök Viktoriánus horror-tangó?!

A Bloodborne egy viktoriánus kori, dark-fantasy-horror történet a Dark Souls nyomdokain, ami furcsa mód tényleg sugároz magából valami megmagyarázhatatlan ünnepélyességet. Hogy mi köze a karácsonyhoz? Talán semmi… de vannak benne kísértetek és rosszabb borzalmak is, no meg hideg és hó és vér, szóval nagyjából minden, ami a karácsony és általában véve a tél hangulatához hozzá tartozhat.

bloodborne-featured.jpg

bloodborne_the_old_hunters.jpg

Mindenkinek javaslom, aki rendelkezik vele (vagy eztán fog), hogy szenteste környékén tegyen vele egy újabb kört, mert ilyenkor még varázsosabb ez a csodavilág, amivel a From Software-es srácok megajándékoztak minket...

maxresdefault_8.jpg

Ébredj vadász, közeleg az idő!
(...megszületett a Kisjézus!)

A Bioshock széria bármelyik része…

Szintén kissé megmagyarázhatatlan módon, de a Bioshock játékok számomra mindig is valami egészen különlegeset, valami magasztosat és ünnepélyeset jelképeztek. Nem csak azért mert átlagon felettiek minden értelemben, de talán a régies dallamok, az andalító muzsikák, vagy a csodás képek miatt is, amit ezek a játékok felvonultatnak előttünk, közelinek érzem őket a karácsony miliőjéhez. Bár együtt puncsozhatnék (mr.benemállapofám) Sander Choen-el vagy koccintanék a távolságtartó Sofia Lamb-el, esetleg pipázgathatnék Zachary Hale Comstock-al, miközben a csendes éjt hallgatjuk, természetesen bakeliten…

Ráadásul nemrég látott napvilágot a Bioshock The Collection is, ami PC játékosoknak talán nem nyújtott akkora élményt és újdonságot, de konzolon akár egy egészen új generációval is megismertethette a sorozat első két részének zsenialitását, valamint a Bioshock Infinite szintén remekbe szabott történeti DLC-it, azaz a teljes Burial at Sea opuszt.

bioshock-free-download-pc-full-version-3.jpg

callmeelizabeth_web.jpg

ss_2bf0689eb097e6ee451f74db1850253fd759ad08_1920x1080.jpg

Hmmm…
Rapture…
Szinte érzem a halszagot.
no meg persze a lőporét...
"Lennél szíves játszani ezekkel a játékokkal?"

Ti mivel vigasztalódtok vagy éppen kapcsoltok ki az ünnepek alatt?

Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánunk mindenkinek!

Varga Bálint Bánk

Megosztás:
6 komment

Ice Cool és Tatsu | társasjáték-ajánló

Nosfi 2016. december 23. 16:00
Ice Cool és Tatsu | társasjáték-ajánló

Ügyességi játék gyerekeknek, kétfős párbaj sárkányokkal a szüleiknek

ice-cool-tm-1.jpg

 Két társasjáték, amelyek szöges ellentétei egymásnak, mind a korosztályt, mind a játékosok számát és stílusát tekintve. Gyermekes családoknak ajánljuk beltéri őrjöngéshez (akár már 4 éves kortól) az Ice Coolt, illetve a szülőknek a sárkányok harcán alapuló Tatsu-t, ha vágynak egy maximum fél órás párbajra egymás ellen, míg a gyerekek a pingviniket pöckölik.

Ice Cool

Amint a kezünkbe vesszük az Ice Cool dobozát, rögtön világossá válik, hogy ebben a játékban a feladat a következő: pingviniket kell pöckölnünk. Se több, se kevesebb. Tehát ügyességi játékról van szó, célközönsége a négy év feletti gyermekkel rendelkező családok.

Bevallom, mi ugyan gyerekek nélkül, felnőtt fejjel teszteltük a játékot, de még így is röhögőgörcsbe fulladt a party, mert a az Ice Cool bizony, szórakoztató.

Az alaptörténet annyi, hogy az éhes kis pingvinek meglépnek óráról, hogy egyenek egy kis halat - miközben megpróbálják kicselezni a folyosófelügyelőt. Mindebből őrült, pöcköléses száguldás kerekedik, ahol a hagyományos irányok relativitása igencsak megváltozik.

A játék külleme Reinis Pḕterson-t dícséri, akit a Sínen vagyunk!, Voilá és Washdash játékok grafikusaként ismerhetünk, valamint könyvek és képregények illusztrátoraként is találkozhatunk vele. A grafika rajzfilmszerű és részletgazdag, ami nagyon jól visszaadja egy tantermi iglu hangulatát, jól illik mind a pingvines, mind az iskolás tematikához. A játéktér egy iskola és egy jégpálya keveréke, az utolsó korcsolyanyomig és a padokon szétszórt ceruzákig, meg persze a finom halakig megtalálhatunk minden hangulatelemet, amin a gyerekek jól elszórakozhatnak. Kifejezetten jó, hogy a karakterkártyák és diákigazolványok kétoldalasak, egyik oldalon fiú, másikon lány pingvineket ábrázolva, sztereotípiáktól mentesen.

A játékteret a hagyományos társasoktól eltérően nem csak egy tábla alkotja: öt dobozt, vagyis termet kell összekapcsolnunk, amelyek az egyszerű össze- és szétszerelés kedvért színkódoltak és számozottak. Kisebb problémát jelenthet, hogy a pályát ugyanolyan formájú halak tartják össze, mint amilyeneket gyűjteni kell, hisz utóbbi tevékenységbe gyakran annyira belelendülnek a játékosok, hogy minden halszerűt megpróbálnak összeszedni a "falakról". A pálya méretei kisebb kézzel igazán kényelmesek, de mivel könnyedén forgatható és strapabíró, valamint nem túl magas, a lapátnyi tenyerek és vaskos ujjak sem lehetetlenítik el a mókát - ennyit meg igazán megérdemlünk, hogy felnőtt fejjel ennyivel nehezebb legyen a dolgunk. Az okosan súlyozott és kialakított keljfeljancsi-pingvinek bár meggondolatlan erősségű pöccintések esetén veszélyesek az érzékenyebb körmökre, ideálisak mindenféle trükkös "lökések" bemutatására, ráadásul képesek elakadni az ajtóban, ezzel extra kihívást jelentve a játékosoknak.

icecool_school.jpg

Ez egy pingvinpöckölős játék, vagyis az egyetlen mechanikája, amit használ, az a pöckölés. Ez jelentősen eltérő korú vagy képességű játékosok között komoly egyenlőtlenséget okozhat, de éppen ez az egyszerűség adja legnagyobb vonzerejét is.

Szabályai roppant egyszerűek, nagyrészt a biliárd alapjain nyugszik. Annyi fordulót játszunk le amennyien vagyunk - minden körben más lesz a folyosófelügyelő. A pingvinek célja minden olyan ajtó alatt átjutni, ahol van hal a saját színükben, míg a folyosó felügyelő célja minden pingvint elkapni (ehhez hozzájuk kell érnie). Ha egy pingvin teljesíti a célját, a kör végén új forduló kezdődik. Van egy kezdőpont, ahonnan minden diák indul, ha pedig a mozgást a piros négyzeten kívül fejezzük be, akkor a legkisebb mozgatás elvével pöckölés előtt visszatolhatjuk őket a négyzeten belülre. A varázslat az, hogy a játék bőven ad lehetőséget a trükközésre.

A fejlesztő játékokat kereső szülők megnyugtatására fontos információ lehet, hogy ez az egyszerű mechanika egyben észrevétlenül javítja gyerekek olyan képességeit mint a térlátás, koordináció, finommotoros mozgás (az ügyességi játékok jól ismert készséglistája), mellette pedig az egyszerű összeadást gyakoroltatja pontszámolásnál, valamint a fizikába ismereteibe is bevezet a trükkös lövésekkel és mandinerekkel. A hivatalos ajánlás 8 éves kortól szól, de valójában ha egy gyerek képes betartani a kör menetét, és nem nyeli le a darabokat, már beszállhat a mókába.

Mi az infantilizmusunkat némi alkoholos itallal támogattuk meg, de nem csak emiatt éreztük jól magunkat játék közben. Az Ice Cool-ban izgalmas menekülni és kergetni a többieket, az egész annyira egyszerű, hogy közben felenged az ember agya.

Nem nehéz neki megbocsátani a  méretéből adódó kisebb kényelmetlenségeket, a viszonylag nagy helyigényt és a szükséges forgatás miatt leborogatott kártyalapokat sem. 

Tatsu

A Tatsuban a kerettörténet szerint sárkányurak csapnak össze a messzi Hotaka-hegy körül, hogy megszerezzék a hét közül a legfiatalabb és leggyönyörűbb hercegnő szívét – amihez persze a legrövidebb út nem egy nemes haiku elszavalása, hanem egymás eliminálása különböző eszközökkel. Ebből a kis kerettörténetből egyébként semmi nem jön át játék közben, de egy könnyed, kétszemélyes stratégiai játékban nem is a nagy sztori átélése a cél.

tatsu_open.png

A szabályok épp olyanok, mint maga a játék: letisztult, egyszerű, mégis kellően mély. Célunk hogy az ellenségnek ne legyen sárkánya a pályán, vagy az egyik sárkányfaját teljesen kiirtsuk. Mindkét fél azonos típusú és darabszámú sárkányokkal kezdi a játékot: 4 föld, 3 víz és 2 tűz. A sárkányok egy kör alakú tábla két feléről indulnak, és fix haladási iránnyal egymás felé haladnak – így egy teljes kör megtétele esetén kétszer is keresztezik egymás útját (visszafelé lépni nem lehetséges).

A játékban az egyetlen szerencsefaktor a lépés: minden kör elején dobunk két hatoldalú kockával, és annyit lépünk, egy vagy két sárkánnyal, amennyiket a kocka mutat. Fontos, hogy hatást csak annál a mezőnél érünk el, amelyikkel a pontos összeggel rálépünk (ha egy sárkányhoz két kockát használunk fel, akkor két mezőn), a többi felett átrepülünk. Ha egy föld sárkány lép egy ellenségesre, akkor az nem mozdulhat onnan, ha egy víz, akkor az visszaküldi a „tárolóba”, ha pedig tűz, akkor az megöli. Ha színes sárkánymezőre lépünk, akkor egy olyan sárkányunkat kivehetünk a tárolóból, és felrakhatjuk a kezdőhelyszínre (kezdésből mindenki 3 zöld egyeddel indul). Mivel egy mezőn maximum két sárkány állhat ezért lehetőségünk van sárkányaink megvédésére is.

Hiába a folytonos kockadobások miatti szerencsefaktor, általában a dobott értékekkel annyi lehetőségünk van, hogy a taktikai érzék és a megfelelő lépés meglátása és meglépése dönt valójában a győztes kiléte felől. Már az első játék is lejátszható fél óra alatt, utána pedig átlagosan húsz percre rövidül egy-egy összecsapás ideje.

tatsu_game_pieces.jpg

A játékmenet egyetlen hátránya, hogy néha beáll némi holtjáték, amikor mindkét fél arra vár, hogy a másik jöjjön közelebb, és csak apróbb lépésekkel elodázni akarja a nagy összecsapást - ezért fontos, hogy lépni mindig kötelező. A rövid játékidő emiatt nagyon kapóra jön, hiszen az a kikerülhetetlen veszteség után akad még idő egy visszavágóra.

A játék egyik legerősebb tulajdonsága John Yianni dizájna: a sárkánykorongok és a tábla központi része mind misztikus vonalakból állnak, amikből első látásra is ki lehet venni a sárkányokat, ám alaposabban meg kell szemlélni ahhoz, hogy valóban lássuk a képet. A műanyag korongok nagyon jó minőségűek, valószínűleg unokáink sem képesek majd őket tönkretenni, és a játéktábla is kibír pár ezer használatot. Mivel mind a korongok, mind kockák méretes, könnyen megtalálható darabok, ezért utazásra is ideális: igen nehezen veszik el belőle bármi. A doboz egyetlen apró problémája a csomagolás, ami bár szép és hangulatos, de a praktikussághoz vagy a használhatósághoz csak annyi köze van, hogy bőven elfér benne, ami a játékhoz kell. 

 

 A játékokat a Reflexshop-tól kaptuk tesztelésre, de ez a szerző véleményét nem befolyásolta.

- Nosfi 

Megosztás:
Szólj hozzá!

75155 Lázadó U-szárnyú vadászgép | LEGO bemutató

Balázs AttiIa 2016. december 23. 11:35
75155 Lázadó U-szárnyú vadászgép | LEGO bemutató

Megépítettük a Zsivány Egyes egyik legkirályabb űrhajóját.

img_3802.JPG

A mozikban már egy hete látható a Zsivány Egyes: Egy Star Wars-történet, amely amellett, hogy az első antológiafilm a franchise történetében, számos olyan elemmel és részlettel bír, amely újdonságnak számít az általunk ismert és szeretett messzi-messzi galaxisban.

Ide tartoznak a vadiúj járművek és űrhajók is, amelyek legizgalmasabb darabjai természetesen LEGO formában is elérhetővé váltak a legújabb Zsivány Egyes készleteknek köszönhetően. Korábban birodalmi oldalról már megépítettük az AT-ST lépegetőt, most viszont átnyargaltunk a lázadás oldalára, és egy teljesen új űrhajót, az U-szárnyú szállítót és/vagy vadászgépet is megépítettük, hogy egyensúlyt teremtsünk az Erőben, és hogy megnézzük, milyen a Zsivány Egyes legók legnagyobb Lázadó készlete.

Az U-szárnyú is azok közé a járművek közé tartozik, amelyeket korábban soha egyetlen Star Wars-filmben vagy tv-sorozatban sem láthattunk, így nem csoda, hogy az űrhajókra is különösen érzékeny rajongók fokozott figyelemmel várták az új filmet. Az pedig külön figyelmet érdemel, hogy az U-szárnyú a klasszikus trilógia idősíkjához áll közelebb.

Ebből az következik, hogy technikailag és esztétikailag a már ismert formavilág jellegzetességeit kell magán viselnie az új űrhajónak, és most, hogy végre láthattuk a filmet, kijelenthetjük, hogy a Zsivány Egyes látványtervezői és kreatív munkatársai nagyon kitettek magukért, hiszen az új űrhajók és járművek egytől egyig autentikusak, egyáltalán nem lógnak ki a Star Wars világából.

u-wing.jpg

Az U-szárnyú LEGO változata 659 darabból áll, amivel a nagyobb készletek közé tartozik; felépítve több mint 10 cm magas, 44 cm hosszú és 17 cm széles, így egy kifejezetten terebélyes űrhajóról beszélünk. A nagy méretek azonban meghálálják magukat, ugyanis kifejezetten jól sikerült LEGO formába önteni az egyedi külsejű űrhajót. Ezzel együtt azonban jóval “játékosabb” külsővel bír, mint az AT-ST lépegető, amely az avatatlan szem számára első ránézésre akár egy makettnek is tűnhet. Az U-szárnyú legósabb külleme azonban egyáltalán nem zavaró, a polcon is kifejezetten mutatós darab.

img_3787.JPG

Építési szempontból egyébként sokkal könnyebb, gördülékenyebben összerakható készletről van szó, mint a jobbára szürke darabokból álló AT-ST esetében, így a fiatalabb Star Wars-rajongó építészek számára jó választás lehet az U-szárnyú, feltéve persze, ha szimpatizálnak a lázadással. Itt is fontos megjegyezni, hogy az építés mellett matricákat is kell ragasztgatni, amely a kevésbé rutinos legósok számára okozhat némi kihívást, de egy kis odafigyeléssel ez sem számít lehetetlen feladatnak.

Jelszó: Játszhatóság

Az AT-ST lépegetővel szemben az U-szárnyú doboza egy olyan készletet rejt, amely rengeteg játékos funkciót és okos mechanikai megoldásokat rejteget. A kötelező kilőhető töltények mellett az űrhajó legmenőbb tulajdonsága az állítható szárnypozíció, amely nyitott, légtéri állásban hatalmassá varázsolja az építményt:

snapseed_2_1.jpg

Bár kétségtelenül így néz ki a legjobban a készlet, sajnos rengeteg helyet foglal, amely a gyűjtök számára okozhat némi fejtörést, amennyiben ilyen módon szeretnék vitrinbe helyezni a játékot. A nyitható és csukható szárnyakon kívül egy nagyon okos mechanizmus segítségével lehet felnyitni a pilótafülkét, de a lövegek aktiválása is hasonlóan elegánsra sikerült, jó látni, hogy a LEGO folyamatosan újragondolja ezeket a mechanizmusokat is.

Az űrhajó talán legormótlanabb része, a hajótest alján elhelyezkedő nyitható ajtóval rendelkező szállítóegység, ahová a készlettel érkező minifigurákat helyezhetjük. Már amennyi belefér, ugyanis ellentétben az eredeti járművel, itt jóval kisebb hellyel tudunk gazdálkodni, de ez a fajta mérnöki szabadság teljesen érthető egy ilyen típusú LEGO készletnél. A szállítótérben állítható ágyuk is helyet kaptak, amelyek természetesen aktiválhatók is.

Jyn Erso meg a többiek

Az U-szárnyú készélethez minifigurák is járnak, és nem is akármilyenek. A Zsivány Egyes két főszereplője, Jyn Erso és Cassian Andor kizárólag ebben a készletben hozzáférhető, de a korábban űrmajomként emlegetett rendkívül szimpatikus fizimiskával megáldott Bistan is itt kapott helyet. Rajtuk kívül egy pilóta és egy névtelen lázadó harcos is velük utazik, tehát az U-szárnyú LEGO változata 5 fős legénységgel érkezik. A minifigurák és a hozzájuk tartozó kiegészítők egytől egyig kiválóan vannak kidolgozva, és amennyire lehet, követik is az eredeti karakterek jellegzetességeit.

716528f4-d38b-48b8-ab3b-a0b67a6d3360.jpg

Gyűjtői szempontból tehát igencsak erős készletről van szó, így akik odavannak a minifigurákért, biztosan nem fognak csalódni az U-szárnyúban.

Verdikt

Az U-szárnyú vadászgép, amit néha csapatszállítónak is csúfolnak, egy kifejezetten könnyű, ugyanakkor élvezetes építési élményt rejt magában, ami elsősorban a fiatalabb LEGO-rajongók számára lehet fontos jellemző. A LEGO U-szárnyú esztétikai szempontból is tetszetős, ráadásul egészen kiváló minifigurákkal érkezik, de küllemében valamivel elmarad az egészen zseniálisra sikerült AT-ST lépegetőtől, amelyben bár kevesebb figura van, mégis jobb választás lehet azok számára, akik elsősorban a vitrinbe szeretnének egy mutatós LEGO Star Wars relikviát. Azt is meg említeni, hogy az U-szárnyú a drágább Zsivány Egyes készletek közé tartozik, árfekvését pedig nem feltétlen indokolja az alkatrészek, illetve a minifigurák száma.

Megosztás:
4 komment

Itt az új Szárnyas Fejvadász első trailere

Nosfi 2016. december 22. 08:01
Itt az új Szárnyas Fejvadász első trailere

Ryan Gosling és Harrison Ford. Vajon melyikük replikáns?

szarnyas_fejvadasz_trailer.png

Harrison Ford visszatért… megint. Ezúttal nem a hazai apró gasztro bisztrók valamelyikébe, hanem egy általa forgatott, valaha nagy sikerű film folytatásában játssza ugyanazt, mint egykor - ahogy mostanában mindig. Először az Indiana Jones éledt ujjá egy kétes sikerű negyedik résszel, majd Han Solo reppent fel újra a Millenium Falconnal – igaz ezt Ford a rossz nyelvek szerint csak azért vállalta el, mert végre kinyírták az általa utált karakterét.

Most pedig a Szárnyas Fejvadász folytatásában tér vissza Ford, ahol természetesen egykori önmagát fogja alakítani. A nagyrészt Magyarországon forgatott filmben sok egyéb sztár is megvillantja majd tehetségét (vagy épp a melleit): Ryan Gosling mellett Jared Leto (Suicide Squad), Dave Bautista (Guardians of the Galaxy), Robin Wright (House of Cards) és Mackenzie Davis (Halt and Catch Fire) is részt vesz a kultikus sci-fi folytatásában.

Az előzetes - bár nem árul el túl sok mindent - rendkívül hangulatosra sikerült, és szívből reméljük, hogy a kész filmmel sem lesz probléma. Íme az előzetes:  

Megosztás:
1 komment

Bombabiztos társasjáték ajánló II.

Kovács LeheI 2016. december 20. 17:30
Bombabiztos társasjáték ajánló II.

Társasjátékok, amiket érdemes a fa alá tenni | kétfős és haladó játékok

1-scrabble-merry-christmas-bill-owen.jpg

Újabb karácsonyi társasjátéklistánkat ajánljuk hosszasan halogatóknak, mindent az utolsó pillanatra hagyóknak, illetve azoknak, akik azért húzták eddig az ajándékvásárlást, mert kitartóan keresik a legjobbat.

A társasjáték-vásárlás azért is kitűnő döntés, mert legalább olyan jó választás, mintha könyvet venne, csak éppen kevésbé elcsépelt. A társasjátékok amellett, hogy szórakoztatóak és mostanában nagyon trendik még az agyat is alaposan megdolgoztatják - mindezt úgy, hogy ha a megfelelő játékot sikerül választani, akkor onnantól kezdve nincs megállás. Vagyis a szerettünket egy király ajándékon kívül egy új hobbival is megajándékoztuk.

A könyvekkel kapcsolatban félig vicceltünk ám, imádunk könyvet kapni - de a kedélyeket borzolni még inkább.

Előző cikkünkben a legjobb örökzöld, családi és levezető játékokból állítottunk össze nektek egy hosszabb karácsonyi listát, hogy ne veszítsétek el a fejeteket, ha az utolsó hajrában társasjáték vásárlásra kerül a sor.

De mi a helyzet akkor, ha már az előző lista nagyja ismerős volt, és komolyabb kihívásokat jelentő játékot keresel? Ebben a helyzetben érdemes elmélyülnöd az alábbiakban és “költsd amire akarod”  típusú ajándékokat talán könnyebben forgatod át társasjátékokra.

Illetve gondoltunk azokra is, akik olyan játékokat keresnek, amelyek kimondottan két főre szólnak - ez kiváló ajándék lehet testvérpároknak vagy éppen szerelmeseknek.

Ezúttal is olyan játékokat válogattunk össze, amelyek vagy magyar nyelvűek vagy nyelvfüggetlenek, könnyedén elérhető magyar szabállyal.

 

Tovább
Megosztás:
Szólj hozzá!

LEGO-ból készítették el a Super Mario harapós növényét

Scottу 2016. december 20. 16:10
LEGO-ból készítették el a Super Mario harapós növényét

Egyszer fent, egyszer lent.

piranha-plant.jpg

Ki ne ismerné a Super Mario Bros. játék folyton-folyvást harapós kedvű húsevő növényét, a Piranha Plant-et? Az ikonikus ellenséget ezúttal JK Brickworks formázta meg LEGO-ból, ami önműködő, mechanikus elemeinek köszönhetően még élethűbb látványt produkál. A csillapíthatatlan étvágyú LEGO-növény egyszerű, mégis lenyűgöző felépítésének részleteit is megismerhetjük az alábbi videóból:

A Mario életét minduntalan megkeserítő gyomnövénnyel a napokban debütált és rekord bevételeket termelő mobiljátékban, a Super Mario Run-ban találkozhattok.

Megosztás:
Szólj hozzá!

RoboRace társasjáték bemutató

ekriven 2016. december 20. 09:00
RoboRace társasjáték bemutató

Robotok, vagy a neuronok versenye

csoport_1.png

A robotok nagyon régóta képesek megmozgatni az alkotók fantáziáját, legyen szó a tudományos fantasztikumról, horrorról, rajzfilmekről, vagy gyermekmesékről. Erről a szóról mindenkinek más ugrik be először, a gyártósorok hegesztő robotjaitól, Aibo-n és a Kétszázéves emberen át a Battledroidokig - vagyis elég széles a paletta megjelenésben, viselkedésben és célokban egyaránt. A Roborace figurái a vidáman szaladgáló robotgyerekek a Terminátor-Wall-E skálán természetesen utóbbihoz állnak közel.

A játék története szerint tudósokat alakítunk a távoli jövőben, akik maguk fejlesztette robotjaikat irányítva versenyeznek. A tervezők saját mentális képességeiket felhasználva gyorsíthatják teremtményeiket, vagy épp befolyásolhatják azok sebességét, ha ez tűnik előnyösebbnek.

A játék címe alapján elsőre úgy gondolnánk, hogy a játék arról szól, hogy vezetjük a kis robotot, vesszük az akadályokat, és le se szállunk a képzeletbeli gázpedálról. De ne feledkezünk meg egy fontos eleméről az ajánlásnak miszerint saját szellemi képességeink döntenek abban, hogy jobban teljesítünk-e a versenyben, mert ez így is lesz.

A játék alapja kellően egyszerű

Minden játékos kap 2 négyzet alakú kártyát, rajta 4-4 robottal. Összesen 4 különféle színű robot van, melyek véletlenszerűen oszlanak el a kártyákon. A kezdő “pálya” 2x2 lapból áll, amire a sorban következő játékosoknak a lapjaikból egyet le kell tenniük. A cél, hogy a kiválasztott lappal minél több robotot takarjunk le, úgy, hogy csak azonos színűek kerülhetnek egymásra. Ha legalább 2 figurát le akarunk fedni, akkor az alatta lévő lapokból is legalább kettőre kell helyezni a kártyánkat. Természetesen 3-4 egyező minta már drasztikus pont növekedést eredményez (1-2 helyett 4-7 pontot) amit le is kell lépni a robotunkkal a versenypályán. Ez a legegyszerűbb játékmód, amit elsősorban kicsiknek, és a gyors kártyázást szerető játékosoknak ajánlunk. 

roboerace.jpg

A normál játékmenet abban tér el az egyszerűsítettől, hogy pályakorongok formájában megszerezhető, cselek, trükkök, lapcserélési lehetőségek mellett, még robotok közti lökdösődésre is van lehetőség. Hogy még többet lehessen taktikázni, mindenkinek van 6 akciókorongja amit csupán egyszer használhat fel a játék során, a lerakott lapok valós és képzeletbeli manipulálására. Lehet velük lapot forgatni, egy színt figyelmen kívül hagyni, képzeletben tükrözni, de még arra is van korong, hogy újra használj egy másikat, vagy megint te léphess. A játékot az nyeri, aki először teszi meg az előre eldöntött 1-4 kört a versenyben.

Mint sejthető a játékban jelentős szerephez jut a látott kép manipulálására való készség, a képzelet, és egy kis stratégiai érzék. A szerencse faktor csak a laphúzásban, és a pályakorongok esetében jelenik meg, így az számít igazán, hogy ki milyen fifikás, de mégis megoldott a változatos újrajátszhatóság. 

Teszteljünk, irány az aréna

Korábban már volt alkalmam kipróbálni a RoboRace-t felnőttekkel, de ezen a hétvégén tesztelhettük gyerekekkel, szüleikkel, és más barátainkkal. Kíváncsian vártam, hogy mennyire lesz sikerélménye benne a kisebbeknek, és mennyire fog tetszeni a nagyoknak. Noha a körülmények nem minden szempontból voltak ideálisak (játék előtti birkózás, rohangálás, szivacskarddal verekedés… nem csak a kicsik részéről), mégis azt mondhatom sikert aratott a társas. A játékmenet világos volt mindenkinek, a kisebb gyerekek is könnyen megértették, és szívesen végigülték. Az egyetlen visszatérő hiba az volt, amikor a srácok lelkesedésükben, 3 megegyező robotnál is le akarták tenni a lapot, amit csak akciókorongért lehet. Mivel a hosszas gondolkodás, nyaktekergetés, meg kártyaforgatás közben a gyerekek türelmetlenkedni kezdtek, ezért esetleg érdemes lehet megbeszélni valamiféle időkeretet, legalábbis olyankor, amikor nagyon fel vannak pörögve, mint a mi esetünkben. 

roborace.jpg

 

Verdikt

Ha egy olyan játékot keresel, amit a gyerekek is élvezni fognak, és a nagyobbaknak is élményt nyújt, akkor mindenképp érdemes tenned egy próbát a RoboRace-szel. Szórakoztató építgetős kártyajáték, a versenyzés izgalmával, de hangulata alapján nem egy vérre menően harcias játék. A térlátást, a logikát, és a stratégai érzéket fejleszti és attól sem kell félned, hogy túl nagy előnyöd lesz a gyerekekkel szemben. Akár egyedül is játszható, de 3-4-en már gyorsan változik és nő a pálya, ami még érdekesebbé teszi. Amit kicsit sajnálok, hogy a játék ajánlójából és dobozából nem igazán jön át, hogy miről is szól, mit kell benne csinálni.

robosanta.gif

 

Így DEC-2-4 közeledtével emlékezzünk meg a Futurama Robot Mikulásáról, és vigyázzatok nehogy “kutyarosszak” legyetek.

 

A RoboRace Hegedűs Csaba új játéka, amihez ezúton is gratulálunk! :)

- ekriven

Megosztás:
Szólj hozzá!